loading...
هيئت انصار المهدي(عج) ندافيه
محمد امين موسوي نيا بازدید : 17 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

                 چادر بهترین نوع حجاب است

جایگاه حجاب و عفاف از دیدگاه امام خمینی (ره)
مقام زن مقام والاست؛ عالى رتبه هستند، ما مى خواهیم زن به مقام والاى انسانیَّت خودش باشد نه ملعبه (بازیچه) در دست مردها باشد، در دست اراذل باشد. زن ها گمان نكنند كه این مقام زن است كه باید «بزك» كرده بیرون بروند، با سرِ باز و لخت بیرون بروند! این مقام زن نیست؛ این «عروسك بازى» است نه زن. زن باید شجاع باشد، زن باید در مقدَّرات مملكت دخالت كند. زن آدم ساز است؛ زن «مربِّى» جامعه است.
"صحیفه امام، ج 6، ص 301 - 300"
جایگاه "حجاب و عفاف" ازدیدگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای"مدّظله العالی"
به نظر ما، بحث هایی که در باب «پوشش زن» می شود، بحث های خوبی است که انجام می گیرد، منتهی باید توجه کنید که هیچ بحثی در این زمینه های مربوط به «پوشش زن» از هجوم تبلیغاتی غرب متأثر نباشد، اگر متأثر آز آن شد، خراب خواهد شد.
مثلاً بیاییم با خودمان فكر كنیم كه «حجاب» داشته باشیم،اما «چادر» نباشد این فكر غلطی است نه اینكه من بخواهم بگویم: «چادر»، نوع منحصر است، نه، من می گویم: «چادر» بهترین نوع «حجاب» است؛ یك نشانة ملی ماست. هیچ اشكالی هم ندارد،هیچ منافاتی با هیچ نوع تحركی هم در زن ندارد.حجاب
اگر واقعاً بنای تحرك و كار اجتماعی و كار سیاسی و كار فكری باشد، لباس رسمی زن می تواند «چادر» باشد وهمان طور كه عرض كردم «چادر» بهترین نوع «حجاب» است. البته می توان «محجّبه» بود و «چادر» هم نداشت؛ منتهی همینجا هم بایستی آن مرز را پیدا كرد. بعضی ها از «چادر» فرار می كنند، به خاطر این كه هجوم تبلیغاتی غرب دامنگیرشان نشود؛ منتهی از «چادر» كه فرارمی كنند،به آن «حجاب واقعی» بدون چادر هم رونمی آورند؛چون آن را هم غرب مورد تهاجم قرار می دهد! شما خیال كرده اید؛ كه اگر ما «چادر» را كنار گذاشتیم،فرضاً آن «مقنعة» كذایی و آن لباس های« وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ» و همان هایی را كه در قرآن هست، درست كردیم،دست از سر ما بر می دارند؟ نه،آنها به این چیزها قانع نیستند؛ آنها می خواهند؛همان فرهنگ منحوس خودشان عیناً اینجا عمل بشود؛مثل زمان شاه كه عمل می شد.

«بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای فرهنگی،اجتماعی زنان؛جمعی از زنان پزشك متخصص و مسئولان اولین كنگره حجاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمة (س)

محمد امين موسوي نيا بازدید : 18 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

 

شب پنجشنبه بود،حالاميگيريم روزجمعه كه ديگرهمه ماجرارافهميدند‌ !!! زمزمه هاي جديدي آغاز شد !

اتحادیه اروپا 17  شرکت ایرانی رو تحریم کردودولت آمريكانيز 14 شرکت و فرد حقیقی و حقوقی رو تحریم می کند !!!

همان چيزي كه ماوقتي پيش بيني اش كرديم عده اي به پاي خام بودن وجواني مان گذاشتند وعده اي به پاي تندروبودنمان !!!

براي ديدن  بقيه به ادامه مطلب مراجعه كنيد

 

محمد امين موسوي نيا بازدید : 12 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

هر روز غروب با عصاش میاد جلوی در میشینه و منتظر میمونه تا از دانشگاه برسم. از دور لبخند میزنه و یه شعری برام میخونه. قربون صدقم میره و میرسم جلوش سرمو با دودستش میگیره و پیشانیم رو می بوسه. نمیدونم چرا هر روز منتظر من میمونه. شاید یاد مجیدش میفته. آخه خاله فضه مجیدش رو تو جبهه داده برای خدا. حالا تنها دل خوشیش اینه که غروب من از راه برسم. اما تازه فهمیدم وقتی که ازش دور میشم یواشکی با گوشه روسریش اشک چشماش رو پاک می کنه.....

دکلمه زیبای سنگ قبر شکسته با صدای وحید جلیلوند تقدیم به مادر بزرگوار شهید مجید اسماعیلی. شادی روح این شهید بزرگوار صلوات....

دانلود دکلمه زیبای سنگ قبر شکسته تقدیم به تمام مادران شهدا

محمد امين موسوي نيا بازدید : 15 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

بعضی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که در طی آن رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی تنها به واسطه 250 هزار رأی بیشتر رئیس جمهور قانونی کشور شدند، اعلام می کنند که ما از حق خودمان در سال 88 گذشتیم و یا اینکه در انتخابات 24 خرداد رأی خود را بازپس گرفتیم و یا اینکه مردم به موسوی و جنبش سبز رأی دادند و از این دست حرف ها...!
اما انگار این افراد یادشان رفته همین مردمی که پای صندوق های 24 خرداد حاضر شدند در روز 9 دی به خیابان ها ریختند و از انقلاب و رهبری و رأی ملت دفاع کردند. درک  و آگاهی و بصیرت و حضور میلیونی مردم در حدی بود که دیگر هیچ خود فروخته ای نتوانست بعد از 9 دی حرکتی انجام بدهد.

مرم در 9 دی حرفشان را زدند نه در انتخابات 24 خرداد

درواقع مردم در 9 دی ماه ثابت کردند که انقلابی هستند و سیاسی نیستند. هنوز صحبت های عارف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را از یاد نبرده ایم که گفت: حسن روحانی در چند مصاحبه اعلام کرده اصولگراست و به همین دلیل نمی‌تواند مورد اجماع اصلاح‌طلبان باشد.
پس چرا بعضی ها هوا ورشان داشته است؟ این ها نشان می دهد مردم در 24 خرداد هم به جنبش سبزک ها رأی ندادند. خیلی ها که در 9دی به خیابان ها آمدند در انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند و این دلیل نمی شود که بگوییم مردم حرفشان را در انتخابات زدند.
پس جلبک های سبز، BBC و VOA بدانید مردم ما انقلابی هستند و همواره حامی ولایت و مدافع خون شهدایشان هستند و خواهندماند. تاکور شود هرآنکس که نتواند دید.

محمد امين موسوي نيا بازدید : 14 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

خانواده به عنوان اولین پله یک جامعه بسیار ارزشمند و محبوب است و در اسلام هیچ بنایی محبوب تر از خانواده پایه ریزی نشده است چنانکه در قرآن از زن و مرد به عنوان لباس یکدیگر یاد شده است: «هُنّ لِباسٌ لَکُمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُنّ؛ آنها لباس شما هستند، و شما لباس آنها. هر دو زینت هم و سبب حفظ یکدیگرید». (بقره: 187)

باتوجه به اینکه ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام بخاطر انقلاب اسلامی در دنیا شناخته شده است همواره مانند سیبل برای تیر اندازی دشمنان به پایه اسلام تشبیه می شود. از این رو دشمنان اسلام برای از بین بردن این دین الهی سعی در تخریب پایه ابتدایی آن یعنی خانواده دارند و بهترین راه برای تخریب خانواده ها تزریق فرهنگ غربیست و این وظیفه بر دوش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است.

هدف اصلی فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای، زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده‌ها و ایجاد حس رقابت جنسی و تفکر آزاد‌اندیشی مطلق است. در این نوع برنامه‌ها، زن و مرد به جای اینکه انیس و مونس هم باشند، به صورت رقیب یکدیگر نمایش داده می‌شوند و نسبت به هم وفاداری، تعهد و پای‌بندی ندارند.

اعضای یک خانواده وقتی در سریال‌های ماهواره‌ای، خیانت و روابط آزاد زن و مرد را تماشا می‌کنند، این احساس به آنها دست می‌دهد که این افراد در زندگی خود موفق هستند و هیچ مشکلی ندارند. در نتیجه، با تماشای این برنامه‌ها خانواده دچار پوسیدگی می‌‏شود، که پی‏آمدهای منفی آن در جامعه، بی‌بند و باری دختر‌ها و پسر‌ها و افزایش آمار طلاق است.

 

مردان در این روابط بیشتر به دنبال روابط جنسی بوده اما در طرف مقابل زنان به دنبال به دست آوردن روابط عاطفی قوی، به سمت روابط فرا زناشویی می روند.

وقتی که زن می بیند شوهرش بخاطر افکار جنسی که اورا احاطه کرده است توان برطرف کرد نیاز عاطفی وی را ندارد به دنبال شخصی می رود (دوست پسر) که بتواند این نیاز را برای او برطرف کند. و کار تاجایی پیش می رود که زن بین انتخاب دوست پسر و شوهر دچار تردید می شود.

نمونه این خیانت ها و این بی بندوباری ها را می توان در اعضای شبکه های ماهواره ای مانند من و تو و فارسی وان دید و باید اندکی با خود فکر کرد چطور افرادی که خود پایبند اخلاق و خانواده نیستند می توانند برای ما فرهنگ سازی کنند؟

ناآگاهی خانواده از خطرات شبکه های ماهواره ای باعث شده تا کانون بسیاری از خانواده ها تحت تاثیر آثاری تخریبی این فناوری متزلزل شود. از سوی دیگر برخی شبکه های ماهواره ای مانند فارسی وان و زمزمه و من و تو با انتخاب سریالهایی از کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیا و جذب مخاطب بالا تلاش گسترده ای را برای رواج روابط فرازناشوئی در میان خانواده ها به خصوص جوانان آغاز کرده اند.


پ,ن: وفاداری، تعهد، گذشت و عشق، پایه‌های اصلی استحکام خانواده است و طبق آیه شریفه «وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ»(روم: 21)  باید مودّت، رحمت و محبت در خانواده‌ها شکل بگیرد. در خانواده‌هایی که روابط بین فردی بر اساس مهر و محبت، عطوفت و صمیمیت برقرار است، نشاط و شادی حاکم می‌شود و هیچ‌گاه ناامیدی پیش نخواهد آمد.

محمد امين موسوي نيا بازدید : 19 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

طرح جمع آوری سگ ها حسابی در رسانه های بیگانه مورد توجه قرار گرفته و تبدیل به یکی از بحث های حقوق بشری علیه ایران شده است. کار به جایی رسیده است که این شبکه ها فیلمی از سگ هایی که به دلیل طرح جمع آوری نمی توانند از منزل خارج شوند پخش می کنند و می گویند سگ ها دچار افسردگی شده اند!!!
برای روشن شدن آقایان و خانم های روشنفکر که مذهب برایشان چندان معنایی ندارد در باره نکته های علمی در خصوص این سگ بازی ها می پردازیم.

از جمله بیماری هایی که از سگ به انسان سرایت می کند عبارتند از کچلی، امراض جلدی که در اثر قارچ ها به وجود می آیند، هاری، انواع شپش ها، سل و ...
شاید بشود این موارد را با مواد شوینده از بین برد اما مرض کرم کدوی سگ یکی از مریضی هایست که راه علاجی ندارد را نمی توان از بین برد. این میکروب کشنده به مقدار بسیار بسیار زیادی در بزاق دهان سگ وجود دارد.
این میکروب که از زبان سگ در هنگام لیسیدن ظرف به آن می رسد هرگز با شستشوی ظرف از بین نمی رود و در کتاب گناهان کبیره جلد دوم آمده است که فقط با خاک و گل می توان این نجاست (میکروب) را از بین برد.

از نظر فرهنگی نیز به این موضوع می پردازیم. طبق نظر سنجی که در آمریکای شمالی انجام شده است بیشتر افراد در هنگام آتش گرفتن منزل ابتدا ترجیح می دهند سگ خودشان را نجات بدهند و بعد همسر و فرزندان خود را. این بی فرهنگی ها به جایی رسیده است که مرد و زن با سگ ازدواج می کنند. در ایران نیز عده ای سگ را مانند فرزند خود می دانند و حتی برای سگ های خود گریه می کنند. این درست همان خوابیست که غربی ها برای ما دیده اند.

لطفاً به سگ ها پناه دهید!!!

رسول خدا فرموده اند: خانه ای که در آن سگ باشد ملائکه الهی به آن در نمی آیند. وقتی این حدیث معنی خودش را به تصویر می کشد که می بینیم چه تریپ از افراد با خودشان سگ همراه دارند. رکیک ترین تیپ ها و نوع پوشش ها را می توان در این افراد دید. و آن موقع می فهمیم که ملائکه واقعاً در خانه هایشان وارد نشده اند.

اما از لحاظ سیاسی وقتی به این موضوع می پردازیم می بینیم خیلی از اجناس برای کشور ما تحریم است ولی وسایل حیوانات مثل پوشاک و مواد غذایی که خارجی و گرانقیمت هستند چقدر در کشور ما فراوان است. در این شرایط اقتصادی مملکت، واقعاً این یک ظلم است که خروج ارز از کشور بخاطر لوازم سگ ها شکل بگیرد و پول های میلیاردی برای ورود این اجناس خرج می شود. در حال حاضر برای دارو های مورد نیاز مردم مخصوصا بیماری های خاص ارز کافی نداریم اما برای یک قلاده طلاکاری شده با زنجیر نقره سگ در شهرک غرب تهران چندین میلیون قیمت می گذارند.

ای کاش به جای برخورد با افرادی که سگ همراه دارند به دنبال جمع آوری مغازه های فروش این اجناس باشند و شهرداری ها با افرادی که سگ هایشان را به پارک ها می آورند و روی چمن ها و محوطه بازی بچه ها ادرار می کنند برخورد کنند.

پ,ن: اگر شرع خدا و حرف مراجع را قبول ندارید لااقل به حقوق شهروندی احترام بگذارید.

باتشکر از رادیو میقات

محمد امين موسوي نيا بازدید : 14 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

در روز جمعه مردی که دو جامه سرخ بر تن دارد در حالی که از سر او دانه های عرق چون قطرات آب می ریزد در گردنه افیق در سرزمین بیت المقدس میان دو ابر فرود می آید. مردی زیبا و خوش آندام. هنگام نماز صبح در مسجد القصی حضرت مهدی (عج) آن مرد را در آغوش می گیرد و می فرماید ای روح الله! جلو بایست و با مردم نماز بخوان. پس عیسی (ع) می گوید: ای فرزند پیامبر! نماز برای تو برپا شده است. آنگاه حضرت عیسی اذان می گوید، و پشت سر مهدی (عج) نماز می خواند. روزگار رهایی جلد 1

«اگر حضرت عیسى‏ مسیح (علیه‌السلام) امروز در میان ما مى‏بود، لحظه‌اى را براى مبارزه با سردمداران ظلم و استکبار جهانى از دست نمى‏داد و گرسنگى و سرگردانى میلیاردها انسانى را که به وسیله‏ى قدرت‌هاى بزرگ، استثمار و به جنگ و فساد و ستیزه‏خویى سوق داده مى‏شوند، تحمل نمى‏کرد.» رهر معظم انقلاب

مسلمانان از مسیحیان مسیحی ترند...

سلام بر مسیح علیه السلام. سلام بر پسری که زاییده خدا نیست اما فرزند خداست. مانند تمام انسان ها و تمام پیامبران. زیرا که در آل عمران خدا فرمود: همانا مثل عیسی نزد خدا همانند آدم است که وی را از خاک خلق کرده و به اوگفتیم باش و وی پدید آمد. و توای برادر مسیحی من بدان که من مسلمان از تو بیشتر مسیح را دوست میدارم و به او احترام می گذارم و از او بیشتر تبعیت می کنم.
 زیرا که مسیح هشت روز بعد از تولد ختنه شد (لوقا باب دو آیه بیست و یک) ولی بیشتر مسیحیان کودکان خودرا ختنه نمی کنند.
و در کتاب لاویان (لوتیکس) باب یازده آیات هفت تا هشت، در کتاب تثنیه (دیوترانمی) باب چهارده آیه هشت و کتاب اشعیا (آیزایا) باب شصت و پنج آیه دو تا پنج آمده که نباید گوشت خوک مصرف کرد و مسلمانان گوشت خوک را حرام میدانند اما بیشتر مسیحیان مصرف می کنند.
و اگر نامه به افسیان باب پنج آیه هجده و کتاب امثال (پراورب) باب بیست آیه یک را بخوانیم گفته شده است که نباید الکل مصر کنید و کل مسلمانان مصرف نمی کنند اما بیشتر مسیحیان مصرف می کنند.
و هچنین حضرت مسیح (ع) گفته است در کتاب یوحنا باب شانزده و آیات یازده تا چهارده که وقتی که روح حق بیاید شما را به همه راستی ها هدایت می کند. وی درباره آمدن حضرت محمد (ص) صحبت می کند، پس حضرت مسیح (ع) گفت که به آخرین پیامبر خدا حضرت محمد صلوات الله علیه ایمان بیاورید و مسلمانان ایمان آوردند اما تمام مسیحیان ایمان آوردند؟
و اگر میگوی که مسیحی یعنی کسی که آموزه های حضرت مسیح (ع) را پیروی می کند پس ما مسلمانان مسیحی تر از مسیحیان هستیم و اورا بیشتر از مسیحیان دوست می داریم.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از كدام گزينه از سوال هاي زير خوشتان آمده است
    چند در صد از اين سايت خوشتان آمد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 3,491
  • کدهای اختصاصی

    كد عكس تصادفی

    اللهم عجّل لولیک الفرج

    دوست قرآنی

    ܓ✿ـــــــــــ راه بیداری ـــــــــــܓ✿

    دایـــرکتوری افـــسران ارزشـــی



    نگین افرینش



    معببر سایبری فندرسک
    طلبه سايبري
    دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی جنبش سایبری 313

    دانلود مذهبی

    لوگوی اوج آسمان

    لوگوی وبلاگ معبری به آسمان
    لــوگــو

    عصر ظهور